piątek, 25 lutego 2011

Równowaga świata

Dziś wstałam dość późno. Słonko zdążyło już mnie poklepać po plecach zniecierpliwione lenistwem zaspanej Małgorzaty. Być może ono znało tajemniczą niespodziankę o której ja dopiero miałam się dowiedzieć. Jak Wam wiadomo postanowiłam być blogową Małgorzatą. Oczywiście naczytałam się trzy i pół wiaderka informacji o tym jak założyć bloga już w grudniu. Udało się wtedy, na jeden dzień. Na drugi zgubiłam bloga hi hi. Kilka dni temu przeczytałam, że wiele ludzi organizuje taka zabawę -Candy. To chyba na tym polega,ze jest losowanie i ktoś sprawia Ci miłą niespodziankę gdy Cie wylosuje. Zapisałam się na takie Candy m.in. tutaj

http://pod-martulinowym-niebem.blogspot.com/ . Na tej stronie tajemnicza Pani Kerry wyróżniła jeden z moich komentarzy. To magiczne zdarzenie bardzo mnie cieszy. Jest wiele powodów. Po pierwsze tematem komentarza miała być identyfikacja z postacią z Krainy Czarów. Po drugie Pani Marta ma ciekawy zawód a po trzecie blisko jej do naszej Krainy Czarów skoro umie sprawiać ludziom niespodzianki. Bardzo dziękuję Pani Kerry Marto. Drugie miłe zdarzenie to dzisiejsza przygoda z pędzlem. Na ostatnim zlocie decoupage Laurka i Mayyya uczyły nas efektów malarskich. Nosiło mnie i zrobiłam z tym samym motywem co na zlocie szkatułkę tylko, że...zapomniałam na chwilę(jak pewna Pani z blogu Zainspirowana),że nie umiem. Wzięłam do reki pędzel i podmalowałam motyw-teraz jest jak obraz-jest mi radośnie. Udało się. Niestety dziś się też troszkę martwię. Mój syn po zapaleniu oskrzeli nadal kaszle. Lekarz osłuchał go i stwierdził, że czysto w oskrzelach już a ja słysząc ten kaszel spokojna nie jestem. Kolejna trudna sprawa-nie lubię się rozstawać z tymi których kocham. Mój T. wkrótce wyjeżdża z przerwami na cały miesiąc.Smutno mi. Na tym polega równowaga świata, że dobre chwile z trudnymi tańczą w duecie. Nigdy nie zgadniesz kto prowadzi w tym tańcu. Ważne jest dla mnie jednak to, że pisząc te słowa czuję się szczęśliwa bo otacza mnie tyle dobrego. Zresztą zobaczcie sami-tak malować może tylko szczęśliwa dziewczyna.

6 komentarzy:

  1. Małgosiu..miło się czyta,że tak maluje szczęśliwa dziewczyna:)Szkatułka jest bajeczna. Zdrówka dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna szkatułka:))szkoda że mnie nie było na tym kursiku,bo jest czasem problem z podmalowaniem i..nie umiem :))))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot -shop dziękuję za dobre życzenia. Bożenas coś ostatnio Cię mało u nas na forum no to postanowiłam Cie znaleźć. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów by wyrazić jakie to jes piękne. Poczułam się jak w krainie czarów ...
    Małgosiu jak bedziesz miała chwile smutku i tęsknoty, będziemy cie wspierać.
    PS dlaczego mówisz do mnie Pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że ten kaszel jes normalny po zapaleniu oskrzeli ale jak się martwisz to polecam konsultację u innego lekarza. Czasem zdarza się, że lekarze osłuchują z "różnym wynikiem". w każdym bądź razie życzę zdróweczka synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana Kerry Marto jest mi niezmiernie miło czytać pochwałę od Ciebie. Dziękuję. Syn skonsultowany-jeszcze nie jest doleczony. Wyjątkowo wredne wirusowe stworzenie ale damy radę.

    OdpowiedzUsuń