czwartek, 24 lutego 2011

Wycieczka do mojego świata

Dziś zapraszam do siebie. Ostatnio mały remoncik mi się przydarzył. Wymyśliłam sobie w sypialni kwiaty-to pierwsze trzy fotki. Kolejna to kawałek mojego dedcoupagowego świata w pokoju. Następna to efekt wytapetowania ubikacji. Ostatnia to odrobinka kuchni. Życzę miłego oglądania.






Dziś rano obudziło mnie słońce, cieszy się ze mną ostatnimi skrawkami twórczej wolności-jeszcze mam ferie. Tyle postanowień uczyniłam. Nie dać się zwariować, równoważyć troskę o siebie z obowiązkami. Nie jeden raz zapraszałam do swojej głowy takie deklaracje i co? Ja w moich planach kocham się ogromnie. Jak dama z fikusem z pewnej książki. Tylko mój T. chodzi i podśpiewuje "...nie obiecuj miła, nie obiecuj..." Bo moje zamierzenia czasem wietrzeją-wolno-jak dobre perfumy.

Teraz moje nowe prace


13 komentarzy:

  1. Aluś miło Cię witać w moich skromnych progach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, taka gaduła z Ciebie i tak mało napisałaś??? :)
    zapraszam na moje candy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgoniu- pięknie chatkę urządziłaś, wszystko dobrane dopasowane. A zegar cytrynkowy śliczny po prostu. Pozdrawiam i zapraszam do mojej Dziupli Kruszyna
    http://kruszyna35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu jak miło, że wpadłaś do mojej chatki. Kruszynko dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prawdziwy kwiatowy domek. Fajnie skomponowałaś kolory.
    A z deklaracjami u mnie jest podobnie... Obiecuję obiecuję i sama sobie nie dotrzymuję słowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój nick to kerry1 ale ja cie nie potrafię odnaleźć i tak jak mówię mało co się udzielałam raczej podczytuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego komentarza. Znajdziesz mnie na forum Kraina Czarów. Odszukaj wątek nasza twórczość. Na pierwszej stronie tego wątku jestem mój nick to Małgorzata68

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Małgosiu,żyję tylko w tygodniu nie mam czasu na nic:(,bardzo podoba mi się zsetawienie brązu z delikatnym żółtym,ten wzorek wokół lampy super wygląda i pomysłowo.Najlepsze jest to,że w kuchni mam na ścianie ten sam kolor co Ty:):),no i pięknie prezentuje się Twój różany komplecik,pzdr serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu muszę chyba zdradzić moje imię - bo wszyscy myślą,że jestem Joasią,a ja jestem Aleksandrą tj. Olą:)buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jeszcze ten pojemnik na chleb:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asku jak miło Cie tu gościć.

    OdpowiedzUsuń
  12. the interior design is very beautiful!
    Unfortunately I'm not able to speak Polish. :(
    (Wnętrze jest naprawdę piękne)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kolorowo i przytulnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń